Vaš ulazak u EPLAN Global Support
EPLAN Solution Center za korisnike sa "software service" licencom
S našim EPLAN Solution Center "online" sustavom podrške, kao kupac sa "software service" licencom (pretplatničke licence i licence sa godišnjim održavanjem) dobivate sveobuhvatnu podršku kroz učinkovitiju obradu Vaših pojedinačnih pitanja o programu. To ubrzava Vaš proces i omogućava nama da brže odgovorimo na pitanja koja hitno trebaju razjašnjenje. Osim toga, u bilo kojem trenutku možete pratiti status svojih "ticket-a".

Kako to funckionira u EPLAN-u
Kreiranje pitanja za tehničku podršku iz EPLAN Platform-e.


EPLAN Information Portal
Vaše mjesto za informacije, upute, često postavljana pitanja i više.
EPLAN tehnička podrška za korisnike pretplate i licence sa godišnjim održavanjem
Kao kupcu naših usluga pretplate licenci i licenci sa godišnjim održavanjem, nudimo Vam sveobuhvatnu podršku.
Pružamo podršku za Vaša pitanja o primjeni EPLAN Platform-e. Također smo dostupni za sva pitanja koja biste mogli imati o EPLAN Cloud proizvodima.
Naši stručnjaci će započeti s obradom Vašeg zahtjeva najkasnije četiri sata nakon podnošenja, kako bismo Vam pružili rješenje u najkraćem mogućem roku.
Naši stručnjaci za EPLAN tehničku podršku odgovaraju na Vaša pitanja na Vašem nacionalnom jeziku, te na engleskom.
Pogodno postavite svoja pitanja "online" putem EPLAN Solution Center-a.
EPLAN tehničkoj podršci možete se obratiti od ponedjeljka do petka, tijekom radnog vremena našeg lokalnog ureda.
Trenutačni status obrade Vašeg zahtjeva za podršku možete vidjeti u bilo kojem trenutku koristeći praćenje "ticket-a". Ako želite, također možete pristupiti statusu svih "ticket-a" koji su kreirani za Vašu tvrtku.
U svakom trenutku možete iskoristiti našu sveobuhvatnu bazu podataka, s korisnim savjetima za korištenje programa.
Nemate "software service" ili imate pitanje? Informirajte se.
Imate pitanje ili trebate dodatne informacije o "software service" licencama i mogućnostima? Rado ćemo Vam pomoći - nazovite nas ili nam pošaljite email.